Retail Sales Process Assistant

Τι είναι το retail sales process assistant;

Το Retail Sales Process Assistant (RSPA) είναι μια εξειδικευμένη πλατφόρμα λογισμικού νέας γενιάς, που στοχεύει να συγκεντρώσει και να παρουσιάσει στον Πωλητή ή στον Πελάτη όλες τις πληροφορίες και τη βοήθεια για μια συμφέρουσα πώληση.

Το RSPA είναι το περιβάλλον εκείνο που θα δώσει ακριβώς αυτό που απαιτείται στους phygital καταναλωτές – εκείνους που επιλέγουν ανάλογα με τις ανάγκες και τον σκοπό τους είτε τις online αγορές, είτε την επίσκεψη σε φυσικό κατάστημα.

 

Μέσα από ένα άκρως φιλικό περιβάλλον χρήσης, ο πωλητής έχει στη διάθεσή του στοιχεία για όλα τα διαθέσιμα προϊόντα της εταιρείας, καθώς επίσης και σχετικές με το κάθε είδος υπηρεσίες. Ταυτόχρονα, υπάρχει πρόσβαση σε εκπτωτικά κουπόνια, διαθέσιμα bundles προσφορών, συγκριτικά τιμών και αξιολογήσεις για το κάθε προϊόν, έτσι ώστε να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη παραγγελία σε συνεργασία με τον υποψήφιο πελάτη, με αυξημένες πιθανότητες upselling.

Επικερδής πώληση και σωστή εξυπηρέτηση πελατών

Ταυτόχρονα, η κεντρική Διοίκηση, αλλά και ο υπεύθυνος του καταστήματος, έχουν πρόσβαση σε αναλυτικά στατιστικά ημέρας και key performance indicators ανά πωλητή και επί του συνόλου, με σκοπό να έχουν μια σωστή και ολοκληρωμένη εικόνα για την απόδοση του κάθε καταστήματος.

RSPA HIGHLIGHTS

Πληροφορίες Προϊόντων

Ο πωλητής έχει άμεση πρόσβαση σε αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά, σύγκριση με παρόμοια είδη, φωτογραφίες, διαθεσιμότητα stock και άλλες χρήσιμες πληροφορίες.

Staging Πώλησης

Η διαδικασία είναι σχεδιασμένη με τρόπο που να ωθεί τον πωλητή να περάσει απ’ όλα τα σημεία που η εταιρεία θεωρεί χρήσιμα για το κλείσιμο μιας επικερδούς παραγγελίας.

Mobile Friendly

Η εφαρμογή έχει σχεδιαστεί με κύριο γνώμονα την ευκολία χρήσης και την υποστήριξη λειτουργίας σε φορητές συσκευές, όπως smartphones & tablets.

Integration

Το RSPA έχει τη δυνατότητα απόλυτης διασύνδεσης με την υπάρχουσα τεχνική υποδομή του οργανισμού σας, χωρίς την ανάγκη περαιτέρω επενδύσεων.

Κλείσιμο παραγγελίας

Το RSPA βοηθά, επίσης, στην εύκολη διαχείριση του “καλαθιού”, ελαχιστοποιώντας τον χρόνο αναμονής στο ταμείο, καθότι:

Αναζητεί ή δημιουργεί καρτέλα πελάτη

Επιλέγει τύπο παραστατικού

Προσδιορίζει τρόπο παραλαβής ανά είδος

Αποθηκεύει το preorder ως προσφορά και το αποστέλλει στο email του πελάτη

Υποστηρίζει μικτούς τρόπους πληρωμής

Υπολογίζει επιπλέον κόστη σε περίπτωση πλάνου δόσεων

Προσδιορίζει την τελική τιμή και καλεί εξωτερικούς συνδέσμους για τιμολόγηση

a

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, μη διστάσετε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας!